Послуги
Додаткові послуги
Ви завжди можете додатково замовити наступні послуги:
Прасування
Екскурсії
Трансфер до/з аеропорту
Доставка (продуктів, квітів, ліків та ін.)
Зручності
В наших номерах, залежно від категорії, до Ваших послуг:
Wi-Fi
Двоспальне ліжко
Односпальне ліжко
Холодильник
Телевізор
Сейф
Міський телефон
Праска і прасувальна дошка
Кондиціонер
Електрочайник
Бойлер
Фен
Посуд
Мікрохвильова піч
Балкон
Вид на місто
Ванна
Джакузі
Розкладний диван
Пральна машина
Крісло-ліжко
Плита
Душова кабіна
Вид на тихий двір
Правила перебування
Тварини
Розміщення з домашніми тваринами можливе за попереднім запитом. Дана послуга може бути платною.
Діти
Дозволяється проживання дітей будь-якого віку. За розміщення дітей у віці від 1 до 12 років на додаткових ліжках плата не стягується
Додаткові ліжка
В одні апартаменти можна доставити не більше 1 ліжка. Додаткові ліжка надаються за запитом.
Куріння
Апартаменти для некурців. Куріння суворо заборонено. Штраф 200 євро.
Час заїзду та виїзду
Заїзд
Після 14:00
Виїзд
До 12:00 PM
Часті питання
(FAQ)
ЧОМУ ВАШІ АПАРТАМЕНТИ КРАЩІ ЗА ГОТЕЛІ?
Високі ціни на готельні номери, неможливість повного усамітнення, відсутність кухні для самостійного приготування їжі - це лише кілька причин, через які багато хто надає перевагу квартирам подобово. У той же час мінуси таких квартир - відсутність цілодобового сервісу готельного рівня, охорони і щоденного прибирання. Наші апартаменти - гідна альтернатива великим готелям і розкиданим по місту квартирах, адже ми одночасно зібрали все краще від них. Всі апартаменти розташовані в одній будівлі в центрі Києва. Тут на Вас чекає цілодобовий сервіс готельного рівня, а домашній затишок і приватність створять відчуття, ніби Ви знаходитесь у власній квартирі. Це вибір, який припаде до смаку і Вашому серцю, і гаманцю.
ЯКИЙ НАЙКОРОТШИЙ СТРОК ОРЕНДИ АПАРТАМЕНТІВ У КИЄВІ?
Період, на який можна орендувати апартаменти в Києві, - від 3 годин до декількох місяців.
ЯКИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЧАС ЗАСЕЛЕННЯ ТА ВИСЕЛЕННЯ?
Час заселення в наші апартаменти в Києві з 14-00, а виселення - до 12-00. Але ми спрятливо ставимось до раннього заселення та пізнього виїзду з апартаментів, і якщо на момент Вашого приїзду номер уже вільний і прибраний, заселення можливо одразу.
У разі, якщо попередній гість не планує виїзд раніше 12-00, можна безкоштовно залишити речі на стійці реєстрації та прогулятися по центру Києва. Ми проінформуємо Вас, щойно апартаменти будуть прибрані, а це займає зазвичай не менше 40 хвилин після виїзду гостя. Просимо з розумінням поставитися до нашого бажання надати Вам чисті апартаменти в центрі Києва.
МОЖНА ЗАСЕЛИТИСЬ РАНІШЕ, А ВИСЕЛИТИСЬ ПІЗНІШЕ?
Звичайний час заселення в наші апартаменти в Києві з 14-00, а виселення - до 12-00. Але ми спрятливо ставимось до раннього заїзду та пізнього виїзду з апартаментів, тому такий варіант можливий в разі якщо у вказаний день немає гістя до або після Вас, або ж якщо під час бронювання Ви гарантували собі раннє заселення/пізній виїзд.
Для гарантії раннього заселення в апартаменти необхідно внести додаткову плату за 1/2 доби до дати заїзду. А для гарантії пізнього виїзду - за 1/2 доби після. Ця додаткова плата обумовлена тим, що ми змушені відмовити іншим гостям в заселенні в обрані Вами апартаменти протягом усього дня до дати Вашого раннього прибуття або після Вашого пізнього виїзду.
Якщо на момент Вашого приїзду номер уже вільний та прибраний, заселення можливо одразу, навіть якщо доплата за це не вносилась.
Якщо ж попередній гість не планує виїзд раніше 12-00, можна безкоштовно залишити речі на стійці реєстрації та прогулятися по центру Києва. Ми проінформуємо Вас, щойно апартаменти будуть прибрані, а це займає зазвичай не менше 40 хвилин після виїзду гостя. Просимо з розумінням поставитися до нашого бажання надати Вам чисті апартаменти в центрі Києва.
ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ЗУСТРІЧ В АЕРОПОРТУ?
Для організації трансферу з аеропорту в апартаменти необхідно повідомити нам номер рейсу, час посадки та термінал (якщо знаєте). Наш водій чекатиме на Вас на виході з митної зони, тримаючи в руках табличку з написом CENTROOMS. Вартість трансферу на легковому автомобілі з аеропорту Бориспіль - 20 євро, з аеропорту Жуляни (Київ) - 12 євро. Плата за паркування і час очікування включені. Розрахунок за трансфер безпосередньо з водієм. Трансфер мікроавтобусом або автобусом можливі за попереднім запитом. У разі перебування в апартаментах від 11 ночей ми безкоштовно надамо Вам трансфер з будь-якого аеропорту або залізничного вокзалу.
ЩО ЯК МІЙ РЕЙС ЗАТРИМАВСЯ?
Ми працюємо 24 години на добу 7 днів на тиждень, і в наших комплексах "Міні-готель на Кропивницького 14" і "Апарт-готель на вул. Басейна 3" чергують цілодобові адміністратори. А це означає, що ми чекаємо на Вас у будь-який час відповідно до Вашого бронювання.
Якщо ви плануєте добиратись самостійно, і Ваш рейс затримали, Ви можете зателефонувати нам за одним з телефонних номерів, вказаних в розділі "Контакти", або відправити повідомлення, скориставшись месенджерами.
Якщо ж Ви замовили у нас послугу трансферу, наш водій буде своєчасно попереджений щодо затримки Вашого рейсу. Тому можете бути певні - Вас зустрінуть в будь-якому випадку, незалежно від того, коли приземлиться Ваш літак.
ЧИ МОЖЕ БРОНЮВАННЯ БУТИ СКАСОВАНО АВТОМАТИЧНО, ЯКЩО Я НЕ ПРИЇДУ ВЧАСНО?
Якщо гість не встигає приїхати в обумовлений час або його плани змінились, обов'язок гостя зв'язатися з нами і повідомити про це. Можна зробити це, зателефонувавши, написавши на електронну пошту, відправивши SMS або зв'язавшись за допомогою месенджерів (див. розділ "Контакти"). У разі, якщо до 19-00 дати заїзду гість не виходить на зв'язок, та адміністрація не попереджена заздалегідь щодо пізнішого заїзду, заброньовані на цю ніч апартаменти вважаються вільними і можуть бути надані іншим гостям.
ЯК САМОСТІЙНО ДІСТАТИСЯ ВУЛ. БАСЕЙНОЇ З АЕРОПОРТУ БОРИСПІЛЬ?
Сідайте в аеропорту на маршрутний автобус і їдьте до станції метро Вокзальна. Там сідайте в метро і їдьте до станції метро Хрещатик. З поїзда метро виходьте до ескалатора, над яким написано ЦУМ, так Ви вийдете на вулицю Хрещатик. Стоячи спиною до виходу з метро, ​​поверніть ліворуч і йдіть по Хрещатику до кінця, не звертаючи. За останньою будівлею на Хрещатику (кондитерський магазин РОШЕН) перед Бесарабським ринком поверніть ліворуч і йдіть до пішохідного переходу, який веде до вулиці Басейної. На розі вулиці Ви побачите ресторан швидкого харчування УКРАЇНСЬКІ СТРАВИ "ПУЗАТА ХАТА" (популярний і недорогий український фаст-фуд, працює з 7 ранку і до пізньої ночі). Перейдіть через дорогу до ресторану. Ви дістались вулиці Басейної.

У наступних питаннях і відповідях Ви знайдете інструкції, як від вул. Басейної дістатись апартаментів на вул. Басейній 3 та на вул. Кропивницького 14. Інструкція довга, оскільки вона максимально докладна, але заселившись, ви переконаєтесь, що нас дуже просто знайти. Вулиця Басейна - це центральна вулиця для розваг і шопінгу, а вулиця Кропивницького, на відміну від Басейної та інших центральних, - дуже маленька і тиха вуличка в самому центрі.

ЯК ЗНАЙТИ АПАРТ-ГОТЕЛЬ НА ВУЛИЦІ БАСЕЙНІЙ?
Стоячи на розі вулиці Басейної обличчям до ресторану швидкого харчування УКРАЇНСЬКІ СТРАВИ "ПУЗАТА ХАТА", поверніть праворуч і пройдіть по вулиці Басейній три будівлі до будинку №3. Побачите чорні двері з віконцем (над дверима напис АПАРТАМЕНТИ, на балконі над входом вивіска WELCOME, ліворуч від входу салон краси Леблан, праворуч - салон ФАВОРИТ, навпроти через дорогу - МАНДАРИН ПЛАЗА). Код домофону - цифра 5 і літера "К", натискати по черзі. Відповість адміністратор, скажіть, що Ви в готель. Пройдіть прямо до ліфта, побачите двері з написом АПАРТАМЕНТИ. Якщо заблукаєте, телефонуйте і Вас зустрінуть: +38 044 235 35 64; +38 044 234 37 07; +38 044 246 76 78.
ЯК ДІСТАТИСЬ ВІД БАСЕЙНОЇ ДО АПАРТАМЕНТІВ НА ВУЛИЦІ КРОПИВНИЦЬКОГО?
Стоячи на розі вулиці Басейної обличчям до ресторану швидкого харчування УКРАЇНСЬКІ СТРАВИ "ПУЗАТА ХАТА", поверніть ліворуч, пройдіть метрів 60 вгору і, не переходячи дорогу, поверніть праворуч на вулицю Кропивницького (це перша вулиця, що йде направо, вона трохи вище вулиці Басейної та паралельна їй). Пройдіть повз фітнес-центру ПЛАНЕТА ФІТНЕС, потім повз зеленого фасаду магазину ГАСТРОНОМЧИК. Міні-готель розташований на першому житловому поверсі історичної будівлі. Вивіска на погодженні в міській адміністрації, тому шукайте номер будинку (Вам потрібен №14). Код під'їзду цифра 2 і буква "К", натискати по черзі, адміністратор відкриє двері. Підніміться по сходах на перший поверх, праворуч побачите двері з написом АПАРТАМЕНТИ. Телефони цілодобового чергового адміністратора: +38 044 235 90 46, +38 044 239 73 96.
ЯКУ ПЕРЕДОПЛАТУ НЕОБХІДНО БУДЕ ВНЕСТИ В ПРОЦЕСІ БРОНЮВАННЯ?
Щойно ви отримаєте підтвердження наявності обраних апартаментів у Києві на обумовлені дати, Ви зможете будь-яким способом, зазначеним у підтвердженні, оплатити суму передоплати, яка становить вартість однієї доби.
ЦІНИ ВКАЗАНІ ЗА АПАРТАМЕНТИ ЧИ ЗА "ЛІЖКО"? ЧИ МОЖУТЬ ЦІНИ ПРИ БРОНЮВАННІ ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ЦІН НА САЙТІ?
На сайті вказані мінімальні ціни за апартаменти. Однак ціна залежить від сезону, дня тижня, дати бронювання і терміну проживання, тому остаточну ціну ви побачите безпосередньо під час бронювання.
Варто також звернути увагу на те, що кожні апартаменти мають певну місткість - максимально можливу кількість місць для розміщення гостей. Ця характеристика вказана в описі кожного виду апартаментів.
ЧИ ПОТРІБЕН СТРАХОВИЙ ДЕПОЗИТ?
Іноді, в залежності від категорії апартаментів, періоду та мети бронювання (наприклад, святкування дня народження, Нового року або в разі перебування з тваринами). Застава віддається вам в повному обсязі при виїзді, якщо ви повертаєте апартаменти в тому ж вигляді, в якому вони були під час вашого заїзду. Сума застави обов'язково вказується в рахунку (зазвичай $50- $200). Будь ласка, повідомте час вашого виїзду заздалегідь, щоб адміністратор міг забрати ключі від апартаментів і повернути вам заставу.
КОЛИ ТА ЯК ПОТРІБНО БУДЕ СПЛАТИТИ ЗА АПАРТАМЕНТИ?
Частину суми за оренду апартаментів в Києві, що залишилася після внесення передоплати, потрібно оплатити по прибуттю нашому адміністратору. Сума виплачується в повному обсязі в українській гривні. У рідкісних випадках (пізній заїзд і ранній виїзд) оплата можлива в доларах або євро за комерційним курсом на момент оплати. На підтвердження будь-якої грошової транзакції видається рахунок.
ВИ ПРИЙМАЄТЕ КРЕДИТНІ КАРТКИ?
Ми приймаємо до оплати картки ВІЗА і МАСТЕР. В цьому випадку до суми оплати за проживання додається місцевий збір в розмірі 3%. Для оплати потрібно ввести пін-код і надати посвідчення особи. Якщо для вас вигідніше зняти гроші в банкоматі - наш адміністратор або водій покажуть, де розташований найближчий банкомат. Як правило, ліміт на зняття готівки в банкоматі становить $400 в день. Необмежену суму можна зняти з картки в будь-якому банку в робочий час за пред'явленням посвідчення особи.
ЧИ БУДУТЬ ЯКІСЬ ПРИХОВАНІ ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ?
Ні. Ціна включає оренду, комунальні послуги, місцеві телефонні переговори, безкоштовний Wi-Fi інтернет, послуги покоївки до приїзду, послуги покоївки в дні, обумовлені в описі (можуть надаватись щодня або в раз в три дні - в залежності від апартаментів та побажань гостей). Передплату, яку було внесено Вами до приїзду кредитною карткою або будь-яким іншим способом (за мінусом банківського збору), буде вирахувано з загальної суми оплати за проживання. Лише за умови оплати кредитною карткою необхідно додати до загальної суми 3% - місцевий збір.
ЩО ТАКЕ ТУРЗБІР?
Це збір, розмір якого встановлюється рішеннями місцевих рад (п. 268 Податкового Кодексу України), і який повинен стягуватись з кожного туриста за кожну добу тимчасового розміщення.
З 1 січня 2019 року розмір туристичного збору для однієї особи становить: 24 грн для громадян України та 60 грн для осіб, які постійно не мешкають на території України. Таким чином, розмір турзбору для внутрішнього туризму становить 0,4%, а для в'їзного туризму - 1% від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом станом на 1 січня звітного року.
Я МОЖУ ЗАБРОНЮВАТИ БУДЬ-ЯКІ З ЗАПРОПОНОВАНИХ АПАРТАМЕНТІВ?
Саме так, за наявності вільних апартаментів. Якщо обрані Вами апартаменти в Києві з будь-яких причин недостпні, ми повідомимо Вам про це в листі та підберемо оптимальні варіанти апартаментів того ж рівня або вище. А після узгодження з Вами надішлемо підтвердження бронювання.
ЧИ МОЖУ Я АБО МОЇ ДРУЗІ ПОДИВИТИСЬ АПАРТАМЕНТИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ БРОНЮВАННЯ?
Звичайно, можете, якщо в момент перегляду вони не зайняті іншими гостями. Візьміть до уваги, що апартаменти майже завжди зайняті, та час перегляду варто обумовлювати заздалегідь. У будь-якому випадку, Ви можете бути впевнені, що фотографії та опис, надані на сайті, повністю відповідають дійсності.
ЧИ МОЖУ Я ЗМІНИТИ ДАТУ ЗАЇЗДУ / ВИЇЗДУ?
Тільки за попереднім погодженням і за умови наявності вільних апартаментів. Але якщо інші бронювання дозволять і Ви вчасно попередите нас про зміну в датах (за кілька днів до заїзду), ми без проблем зможемо змінити їх.
ЯКА ПОЛІТИКА СКАСУВАННЯ БРОНЮВАННЯ?
Бронювання апартаментів є взаємним зобов'язанням. Бронюючи для вас апартаменти на зазначені дати, ми відмовляємо іншим клієнтам, зацікавленим в оренді цих апартаментів в даний період. Безкоштовне скасування бронювання можливо не пізніше ніж за 2 (дві) доби до дати заїзду. За погодженням сторін ми можемо залишити передоплату до вашого наступного приїзду в Київ або повернути зручним для вас способом за вирахуванням банківської комісії за переказ коштів. При більш пізньому скасуванні передоплата не повертається. Якщо у вас відбулися незначні зміни в датах перебування, ми, безумовно, підемо назустріч. Ми високо цінуємо постійних клієнтів і розуміємо, що кожна ситуація індивідуальна, тому робимо все можливе, щоб розмістити наших клієнтів і знайти рішення, яке задовольнило б усіх. Якщо в результаті форс-мажорних обставин поселення в заброньовані вами апартаменти буде неможливим, ми зобов'язуємось надати апартаменти такого ж рівня або краще. У разі, якщо заміна не задовольнила клієнта, ми зобов'язуємося повернути передоплату в повному розмірі.
ЧИ МОЖУ Я ПРИВЕЗТИ СВОГО ДОМАШНЬОГО УЛЮБЛЕНЦЯ?
Не в усіх апартаментах можливе розміщення з твариною. Багато залежить від її розміру, породи і темпераменту. Тому якщо Ви плануєте взяти з собою домашнього улюбленця, прохання узгодити це з нами під час бронювання апартаментів у м. Київ та привозити його з собою тільки після отримання підтвердження адміністратора.
ЩО ЯК Я НЕ САМ БУДУ ПРОЖИВАТИ В АПАРТАМЕНТАХ?
Ніякі додаткові оплати не стягуватимуться при розміщенні на наявних і оговорених спальних місцях.
В АПАРТАМЕНТАХ Є БЕЗКОШТОВНИЙ ВИСОКОШВИДКІСНИЙ ІНТЕРНЕТ?
Високошвидкісний Wi-Fi інтернет надається безкоштовно у всіх наших апартаментах для звичайного використання, наприклад, роботи з поштою, відвідування сайтів та ін.
Іноді налаштування ноутбука або телефону можуть не відповідати місцевим стандартам. У таких випадках може знадобитися допомога фахівця, якого ми можемо викликати для Вас. Для цього потрібно звернутись до чергового адміністатора. А поки Ви очікуєте на спеціаліста, пропонуємо скористатися нашим офісним обладнанням для роботи в разі необхідності.
Зверніть увагу! Поняття "безлімітний інтернет" в Києві не існує. У будь-якому тарифному плані є певні обмеження трафіку на день/місяць. У зв'язку з цим скачування великих обсягів інформації (фільми, програми та ін.) може привести до відключення інтернету в усьому міні-готелі та додаткових витрат.
ЯКА ПОБУТОВА ТЕХНІКА Є В АПАРТАМЕНТАХ?
В описі кожного номера на нашому сайті Ви знайдете список побутової техніки, якою оснащені апартаменти.
ЯК ОПЛАЧУЮТЬСЯ ТЕЛЕФОННІ РОЗМОВИ? ЧИ МОЖНА ЗДІЙСНЮВАТИ МІЖМІСЬКІ ТА МІЖНАРОДНІ ДЗВІНКИ?
Вартість місцевих дзвінків по Києву включена у вартість проживання. Послуги міжміського та міжнародного зв'язку надаються через адміністратора. Для цього необхідно зв'язатись із черговим адміністратором, повідомити йому необхідний Вам номер телефону і при з'єднанні з абонентом він переключить розмову на Вас. Оплата готівкою на ресепшен згідно тарифікації та залежить від кількості хвилин розмови.
ЩО ЯК В АПАРТАМЕНТАХ ЩОСЬ РАПТОМ ПЕРЕСТАНЕ ПРАЦЮВАТИ АБО ЗЛАМАЄТЬСЯ?
Якщо раптом в апартаментах щось припине функціонувати або зламається, ми негайно надішлемо майстра, який усуне несправність. Наші апартаменти функціонують як готель, тому, щоб не створювати незручності для наших гостей, в разі якщо усунення проблеми буде неможливим або вимагатиме тривалого часу, ми запропонуємо можливі варіанти переселення в альтернативні апартаменти того самого або вищого рівня.
ВАЖЛИВО: Наші гості зазвичай воліють, щоб їх не турбували, тому просимо повідомляти нам про те, який графік надання послуг персоналу (в тому числі покоївок) Вам підходить.